Over ons

Kliniek Veldhoven

Kliniek Veldhoven behandelt jaarlijks ruim 3000 cliënten. Met ons werk willen we positief bijdragen aan de levenskwaliteit van onze cliënten.

Eerlijk informeren

In de media is ons vak een veelbesproken onderwerp. En vrijwel iedereen heeft er een mening over. Helaas is het beeld dat de meeste mensen hebben niet realistisch. Bij het grote publiek leven veel misverstanden over plastische chirurgie. Daarom richten we onze communicatie op het informeren van geïnteresseerden. Dat begint hier op de website: bij elke behandeling beschrijven we het doel, de techniek en de risico’s.

Altijd een eerste consult

Bij elke behandeling spelen individuele aspecten een rol. Dat maakt een persoonlijk gesprek in de oriëntatiefase essentieel. We nodigen alle geïnteresseerden uit voor een persoonlijk consult. Tijdens dit consult bespreekt u uw wensen en beweegredenen met de specialist die de desbetreffende behandeling uitvoert. U krijgt zo een realistisch en volledig beeld van de ingreep, waarna u een weloverwogen beslissing kunt nemen. U dient er rekening mee te houden dat de plastisch chirurgische behandelingen bij Kliniek Veldhoven niet onder de verzekerde zorg vallen.

kliniek veldhoven

Veiligheid en kwaliteit

Kliniek Veldhoven beschikt over het ZKN-keurmerk. Onafhankelijke specialisten van KIWA controleren regelmatig op naleving van de kwaliteitseisen. Hierbij toetsen zij onder meer het medisch personeel, de apparatuur, nazorg en klanttevredenheid. Wat betreft operaties volgen we de richtlijnen van de Nederlandse Vereniging Plastische Chirurgie (NVPC). We voeren alleen behandelingen uit met een acceptabel risico. Om snel te kunnen reageren op eventuele complicaties, houden we altijd een arts stand-by – ook in de nachtelijke uren.

Onafhankelijke meningen

Kliniek Veldhoven kiest ervoor de ervaringen van cliënten te verzamelen op een onafhankelijk platform. Als de behandeling volledig is afgerond, nodigen we u uit uw ervaring te delen. Zo helpt u andere geïnteresseerden zich een objectief en betrouwbaar beeld te vormen.

Waar kan ik met mijn tips of opmerkingen terecht?

Wij willen de kwaliteit van onze dienstverlening waarborgen en verbeteren. Kliniek Veldhoven zet zich continu in om dit te verwezenlijken. Met uw inbreng kunnen wij onze dienstverlening nog verder verbeteren. Wij vinden het zeer belangrijk om van u te horen hoe u onze zorg ervaart.

Aarzel niet om uw tips of opmerkingen door te geven via info@kliniekveldhoven.nl

Afhandeling klachten

We nemen uw klacht serieus. In alle gevallen behandelen wij uw schriftelijke klacht op dezelfde manier. Binnen 1 week bevestigen wij ontvangst van uw klacht. Binnen 6 weken ontvangt u een reactie (telefonisch of schriftelijk) op uw klacht. Ons doel is uw klacht naar uw tevredenheid af te handelen. Voor het indienen van een klacht kunt u eventueel gebruik maken van ons klachtenformulier, klik hier voor meer informatie omtrent de klachtenafhandeling.

Kwaliteitsverklaring

Kwaliteitsbeleidverklaring versie 1

Privacyreglement

Privacyreglement Kliniek Veldhoven

Klachtenreglement

Klachtenreglement-3

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden van Kliniek Veldhoven BV

Kliniek Veldhoven bv is ingeschreven onder KvK nr. 17273457

Er zijn nog geen ervaringen gedeeld voor deze behandeling.

Artsen & specialisten

Kliniek Veldhoven behandelt jaarlijks meer dan 3.000 cliënten met deskundige plastische en dermatologische behandelingen. Een hecht team van plastisch chirurgen, huidspecialisten, en een cosmetisch arts waarborgt een hoge en constante kwaliteit en veiligheid, met als doel een zo natuurlijk mogelijk […]

Meer informatie